قالب مدیریت whmcs هیوا

قالب مدیریت whmcs هیوا

قالب هیوا یک قالب ایرانی برای بخش مدیریت whmcs است که مناسب تمامی استفاده کنندگان سیستم whmcs است از جمله وب سایت های هاستینگ و فروش دامنه و وب سایت هایی که از whmcs بعنوان سیستم ارائه فاکتور و یا ارائه پشتیبانی استفاده میکنند. با استفاده از این قالب WHMCS تجربه مدیریت امور وبسایت خود […]


قالب هیوا یک قالب ایرانی برای بخش مدیریت whmcs است که مناسب تمامی استفاده کنندگان سیستم whmcs است از جمله وب سایت های هاستینگ و فروش دامنه و وب سایت هایی که از whmcs بعنوان سیستم ارائه فاکتور و یا ارائه پشتیبانی استفاده میکنند. با استفاده از این قالب WHMCS تجربه مدیریت امور وبسایت خود و کارکنانتان را بهبود بخشیده و از امکانات فوق العاده آن بهره مند خواهید شد. این قالب هاستینگ با طراحی زیبا و کاربر پسند امکان نصب روی آخرین نسخه از اسکریپت whmcs را دارد و همواره بروزرسانی های آن بصورت منظم ارائه میگردد.

ویژگی های مهم قالب مدیریت WHMCS هیوا


قالب هاستینگ هیوا با امکانات متنوع زیر به شما کمک می کند یک سایت هاستینگ حرفه ای طراحی کنید.

– تغییر رنگ
این قالب به گونه ای طراحی شده که صرفا با تغییر یک کد رنگ، رنگ تمام بخش های قالب تغییر میکند و شما میتوانید مطابق راهنما کد رنگ دلخواهتان را به قالب اضافه و از آن استفاده کنید.

– طراحی ریسپانسیو
قالب مدیریت whmcs هیوا طراحی کاملا ریسپانسیو دارد و با تمامی مرورگرهای موبایل و دسکتاپ سازگار است از این رو مشکلی بابت استفاده از آن در دستگاه هایی نظیر موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی وجود ندارد و به راحتی میتوانید در هرجا که نیاز داشتید وبسایت خود را مدیریت کنید.

– آموزش
آموزش نصب قالب و تغییر رنگ در فایل دانلودی قرار داده شده است اما در صورت نیاز این قالب بصورت رایگان برای شما نصب و با رنگ سازمانی وبسایت شما تنظیم خواهد شد. برای انجام این کار نیاز است که مشخصات هاست و whmcs خود را از طریق بخش پشتیبانی برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

– فونت
فونت استفاده شده در قالب فونت متن باز وزیرمتن میباشد، در صورت تمایل به تغییر فونت دلخواه شما کافیست با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

– بروزرسانی
با هربار آپدیت whmcs نسخه جدیدی از قالب هیوا نیز منتشر میگردد و این قالب بصورت مداوم با نسخه جدید whmcs سازگار خواهد شد از این رو نگرانی از بابت بروزرسانی های آتی نداشته باشید و با خیال راحت به مدیریت وبسایت خود بپردازید.

سایر ویژگی های قالب هیوا

  • امکان نصب روی آخرین نسخه Whmcs به واسطه ارائه آپدیت های منظم
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و رایگان
  • نصب و تنظیم رایگان قالب
  • کد نویسی سبک و بهینه
  • کاملا ریسپانسیو جهت نمایش در انواع موبایل، تبلت و کامپیوتر
  • دارای فایل آموزش نصب و تغییر رنگ
  • قالب کاملا بومی و طراحی شده متناسب با سلیقه کاربران ایرانی

فهرست تغییرات نسخه

۳۰/۳/۱۴۰۱: نسخه ۱ سازگار با whmcs 8.4 منتشر شد.

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است, اولین دیدگاه را شما ارسال کنید!
کپی رایت 1396 - 1400 © تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. ما را دنبال کنید: